Ikväll har Matti varit här som "vanlig ordning" :) vi har suttit på min balkong och flabbat och druckit
Captain Morgan.. riktigt trevligt som alltid och skönt väder även nu runt tolv tiden, frös inte det minsta. =)
Blev en kebabsallad på pizzeria Bomb som vanligt hehe.. :)






♥ Älskar dig Matti, du har hjälpt mig genom allt det svåra, utan våra turer till restauranger, balkongdagar och Hampan besök & festival besök och ditt stöd och ditt lyssnande och stöttande så skulle jag inte vara så stark som jag är idag.  ♥ Och att vi har samma humor det e ju en bit för sig... hoho! :D

Och när jag endå är igång vill jag tacka alla mina andra underbara vänner som funnits för mig när jag hade det jobbigt efter allt han utsatte mig för. Massa kärlek till er med!! ♥



Nu har han precis åkt och jag tänkte väl antingen glo på en film eller plocka upp eller bara gå och lägga mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback