jaha

...som sagt det blev som jag trodde.. man glömmer bloggen emellanåt precis som den förra haha..


Igår va jag på festivalen, missat det 2 år i rad eller 3 för att jag varit utomlands så det va riktigt skoj!
Stack till Johnny och Carro först, har ju inte varit i deras nya lya.. riktigt fint har dom fått det! :) Kul å se dom det va sååå längesedan! .. sen stack vi ner och kollade på Von Benzo och mötte upp brödrarna Persson.. Henke, Tobbe & Mange! :)
Blev av med dom rätt snabbt då ngn stack till Harrys osv så jag och Johnny stack bort på söder för att lyssna på gamla Karl Pedal..(blååå blååå blåååaaa skor) .. Carro hade tydligen gått hem blev ett missförstånd där så tråkigt hade varit kul om hon stannat. Det va en trevlig kväll!!

Va väl hemma runt två tiden.. och nu sitter man här, laddad inför kvällen då det är Danne Stråhed! Tjohoo!! :)

Tänkte springa ner och kolla lite på marknaden nu på dagen tänkte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback